Комерційний контакт-центр «Kyivstar Business» запрошує на роботу операторів зі знанням іноземних мов

Print Friendly, PDF & Email

logo-kievstar
Оператор мобільного зв’язку «Київстар» запрошує спеціалістів на вакантні посади:


Контактна особа: Ірина Самсонюк
Контактний телефон: 044-494-01-60


Оператор комерційного контакт-центру «Kyivstar Business» із володінням казахської мови

Мета посади: Оператор Call-центру забезпечує довідково-інформаційне обслуговування клієнтів по продуктам, послугам, акціям компаній-партнерів.

Основні посадові обов’язки:
  • Обслуговування вхідних/вихідних дзвінків
  • Консультація клієнтів в телефонному режимі
Кваліфікаційні вимоги:
  • Вища/неповна вища, середня спеціальна освіта
  • Чітка дикція, досконале знання мови, навички ділового спілкування, приємний голос
  • Володіння мовами: українська, російська, казахська – письмова та розмовна
  • ПК на рівні впевненого користувача
  • Надання інформації в логічній послідовності, стійкість до стресових ситуацій
  • Дисциплінованість, відповідальність
  • Здібність до швидкого навчання
Ми пропонуємо:
  • Вільний графік роботи: повний день або часткова зайнятість (ранкові/вечірні зміни)
  • Офіційну регулярну почасову оплату (+ премія)
  • Корпоративне навчання
  • Корпоративний мобільний зв’язок
  • Цікаву роботу в молодому дружньому колективі
  • Можливості професійного та кар’єрного розвитку

Чекаємо на Ваші резюме та дзвінки на вакансію «Оператор Call-центра».

Співбесіда проходить за адресою:
м. Київ вул. Вікентія Хвойки 15/15/6

Орієнтир: від стадіону ‘Спартак’ 5 хвилин пішки


Оператор комерційного контакт-центру «Kyivstar Business» із володінням грузинської мови

Мета посади: Оператор Call-центру забезпечує довідково-інформаційне обслуговування клієнтів по продуктам, послугам, акціям компаній-партнерів.

Основні посадові обов’язки:
  • Обслуговування вхідних/вихідних дзвінків
  • Консультація клієнтів в телефонному режимі
Кваліфікаційні вимоги:
  • Вища/неповна вища, середня спеціальна освіта
  • Чітка дикція, досконале знання мови, навички ділового спілкування, приємний голос
  • Володіння мовами: грузинська, українська, російська,
  • ПК на рівні впевненого користувача
  • Надання інформації в логічній послідовності.
  • Дисциплінованість, відповідальність
  • Здібність до швидкого навчання
Ми пропонуємо:
  • Вільний графік роботи: повний день або часткова зайнятість (ранкові/вечірні зміни)
  • Офіційну регулярну почасову оплату (+ премія)
  • Корпоративне навчання
  • Корпоративний мобільний зв’язок
  • Цікаву роботу в молодому дружньому колективі
  • Можливості професійного та кар’єрного розвитку

Чекаємо на Ваші резюме та дзвінки на вакансію «Оператор Call-центра».

Співбесіда проходить за адресою:
м. Київ вул. Вікентія Хвойки 15/15/6

Орієнтир: від стадіону ‘Спартак’ 5 хвилин пішки


Inbound Call Center Agent (Сommercial contact center “Kyivstar Business”)

General Purpose: Answer incoming calls from customers, answer inquiries and questions, handle complaints, troubleshoot problems and provide information.

Job Responsibilities:
  • Answer incoming calls and assist customers with their enquiries
  • Provide a high level of personalised customer service
  • Informs clients by explaining procedures; answering questions; providing information.
  • Updates job knowledge by studying new product descriptions; participating in educational opportunities.
Education and Experience:
  • English/Turkish native speaker (or with long experience of working/studying abroad)
  • Proficient MS Office user
  • Completed Higher education
  • Experience in working in DTC services is a plus
    1 year of working experience
  • Experience in Call Center is a plus
Key Competencies
  • verbal and written communication skills
  • listening skills
  • problem analysis and problem solving
  • customer service orientation
  • organizational skills
  • attention to detail
  • judgment
  • adaptability
  • team work
  • stress tolerance
  • resilience